En elev skriver sig ofte op flere steder og længe før skolestart. I den periode kan eleven nå at skifte mening mange gange, før denne skrives endeligt ind.
SkoleCRM bearbejder data og hjælper dig med at holde elevens interesse ved lejlighedsvis at udsende personificerede mails, dog uden at virke påtrængende. Dette gør vi ved at systemet kan integrere personlige oplysninger i mails, så de ser ud til at komme direkte fra dig.
Med SkoleCRM kan du holde styr på alle henvendelser og kommunikation, så du altid har overblik over hvem der har sagt hvad og hvornår, også selvom en nøglemedarbejder ikke lige er tilstede.
Faktisk gør SkoleCRM en masse ting for dig helt automatisk, så du ikke behøver at gøre meget, ud over at holde øje med at det gøres rigtigt ud fra de statusmails du får tilsendt. Derved kan du frigøre ressourcer fra at indtaste data, til at optimere processer. Du får desuden statistikker og tal som kan bruges i marketing på sociale medier osv.
SkoleCRM består af tre dele.
- En kontaktformular som nemt indsættes på din hjemmeside.
- En elevadministrationsside hvor elev og forældre kan indtaste alle påkrævede oplysninger et sted.
- Et administrationsmodul der giver dig et komplet overblik over hver enkelt elevs optagelsesproces.
Alle tre dele er meget brugervenlige og kan selvfølgelig bruges på både PC, tablet og mobiltelefon. Administrationsmodulet har differentieret adgang for lærere, administratorer og det administrative personale, således at der er vandtætte skodder mellem det der er brug for at lave, og det man har tilladelse til at se, i henhold til GDPR.
SkoleCRM indhenter alle lovpligtige samtykker, således at alle personoplysninger behandles og opbevares lovligt, ligesom data kan overføres til jeres øvrige systemer.
SkoleCRM har integration til EdbBrugsen.
Du kan læser mere om SkoleCRM her www.skolecrm.dk